Zesde reisverslag stage valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ricardo Bartolomeo - WaarBenJij.nu Zesde reisverslag stage valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ricardo Bartolomeo - WaarBenJij.nu

Zesde reisverslag stage valencia

Door: Ricardo

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

03 April 2016 | Spanje, Valencia

Hoooooiiii,

Een heerlijke week gehad op de primaten afdeling, het is iets afwisselender werk, heerlijk weer geweest en de dieren (vooral de gorillas) zijn erg leuk en interressant om mee te werken.

Woensdag hadden we in de ochtend een beetje afwisseling, er kwam een klas verrijking voor de buffalos en zwijnen in het verblijf plaatsen, nadat wij klaar waren met het schoonmaken van de verblijven. Ik zal de groepsfoto even bijvoegen.

Bij de primaten doe je al snel afdelingen alleen, waardoor je lekker veel vrijheid hebt. zo heb ik de buffalo, bongo en madagaskar afdeling al alleen kunnen doen.

stage opdrachten zijn ook alweer een heel eind opgeschoten.

verder ben ik nog naar de film geweest: Deadpool, wat een geweldige film!!
Heb weer zin in morgen, en ben de laatste weken/dagen al af aan het tellen.