Vijfde reisverslag Bioparc Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ricardo Bartolomeo - WaarBenJij.nu Vijfde reisverslag Bioparc Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ricardo Bartolomeo - WaarBenJij.nu

Vijfde reisverslag Bioparc Valencia

Door: Ricardo

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

27 Maart 2016 | Spanje, Valencia

Hooiii,

Deze week was nogal een korte week, ik heb namelijk vanaf donderdag vrij gehad.
Woensdag ben ik over gegaan van carnivoren naar primaten. Primaten vind ik nu al ontzettend interessant!

Dinsdag, mijn laatste dag op carnivoren dus, ben ik weer een hele dag gebleven zodat ik de sluit van deze afdeling kon zien. Enige nadeel was dat net degene van carnivoren sluitronde had die 0,0 engels spreekt. Maar Ruben is de beroerdste niet en met heel simpel engels, spaans en handen en voetenwerk kwamen we er wel.
Ik vond dit ook echt een hele leuke sluitronde, omdat je veel met de dieren bezig bent en niet alleen maar met schoonmaken.

Niet te vergeten hebben we dinsdag van het jonge aardvarken samen met de dierenartsen het geslacht bepaald, voor dusver lijkt het erop dat het een vrouwtje is, maar omdat het heel erg moeilijk te zien is proberen ze het nog een keer als ze wat ouder is. We hebben haar ook gelijk gechipt. Allemaal erg leuk en interessant om een keer te zien!

Hier is een link naar de site waarop foto's, filmpje en een stukje geschreven staat over het aardvarken:

Als het goed is heeft de site een vertaler die je kunt aanklikken.

Groetjes!!!