zevende reisverslag stage valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ricardo Bartolomeo - WaarBenJij.nu zevende reisverslag stage valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ricardo Bartolomeo - WaarBenJij.nu

zevende reisverslag stage valencia

Door: Ricardo di Bartolomeo

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

12 April 2016 | Spanje, Valencia

Hey,

Van maandag tot en met vrijdag heb ik weer op primaten gestaan.
Er zijn deze week twee stagiairs bijgekomen Rasmus en Amalie, uit Denemarken. Dat klikte meteen goed dus zijn we vrijdag samen gaan uit eten en nog een terrasje pakken.

Zondag stond ik weer even een dagje op herbivoren ingedeeld, hartstikke leuk weer even iets anders. Zondag zijn we met Rasmus ergens in de stad iets gaan eten, en 's avonds hebben we met Amalie erbij nog wat gedronken in ons appartement. Was een ontzettend leuke avond!

Maandag stond ik ingedeeld op een afdeling waar je normaal helemaal niet komt, de waterafdeling. Hier vallen ook de reptielen onder. (geloof dat ze nu iets te veel stagiairs hebben).

Ik heb de man waarmee ik meeliep uitgelegd dat ik wat meer over de systemen van de aquariums wilde weten, en die heb ik gekregen ook! Heb de hele ochtend maar een half uurtje schoongemaakt en de rest uitleg gekregen over alles wat ook maar met een aquarium te maken had.
Wat ik verder super leuk vond aan deze afdeling, is dat ik met nijlpaarden heb mogen werken, super ervaring!

Vandaag (12-04-16) ben ik een hele dag gebleven op de water afdeling, ook weer een top dag gehad. Donderdag blijf ik nog een hele dag bij de primaten en dan heb ik op alle afdelingen alles gehad.... en dan nog maar 1 dagje en dan zit de stage er alweer op. Die weken zijn echt voorbij gevlogen.

Zaterdag hebben we gepland om met Amalie, Rasmus en Kirtsen naar het strand te gaan. Volgens de weersverwchting wordt het 27 graden, dus alweer iets om naar uit te kijken.

En dan nog t/m volgende week vrijdag genieten van een beetje vakantie.
Dat was hem weer...

Groetjes!


  • 13 April 2016 - 09:29

    Michel:

    Klinkt gezellig daar...

  • 13 April 2016 - 18:55

    Ricardo:

    Dat is het zeker Michel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ricardo

Reizen en stages

Actief sinds 15 Feb. 2016
Verslag gelezen: 744
Totaal aantal bezoekers 2112

Voorgaande reizen:

29 Januari 2016 - 22 April 2016

Stage Bioparc te Valencia

Landen bezocht: